SERVICII DE FINANȚARE

Leasingul Financiar este de departe cel mai cunoscut şi popular produs de finanţare când vorbim de finanţarea autoturismelor Mercedes-Benz. Dorim să fim perfecţi în ceea ce înseamnă această variantă de finanţare şi îţi oferim de fiecare dată soluţii adaptate nevoilor tale.

În primul rând, beneficiezi de confortul unui serviciu facil şi complet, care te aduce pe scaunul conducătorului auto rapid şi fără complicaţii. Personalul nostru competent se ocupă de toate procedurile, de la întocmirea dosarului de finanţare până la înmatriculare, cât şi de toate aspectele legate de asigurarea autovehiculului.

În al doilea rând, beneficiezi de rate competitive, avansuri flexibile şi oferte atractive, ceea ce permite stabilirea unei rate lunare de leasing care să se potrivească perfect cu bugetul tău.

La sfârşitul perioadei de leasing devii proprietarul autoturismului tău Mercedes-Benz. Astfel, poţi folosi autovehiculul ca avans pentru următorul Mercedes-Benz şi poţi avea bucuria de a conduce un model nou la fiecare trei-patru ani. Acest lucru înseamnă o investiţie iniţială mai mică şi o libertate de alegere mai mare atunci când îţi alegi noul autoturism Mercedes-Benz.

Pentru a vă calcula rata, va rugam să descărcaţi următorul fişier: Calculator rate AMC Trade.

Finanțare prin Mercedes-Benz Leasing IFN SA

Finanțare prin Tiriac Leasing IFN SA

Sunt necesare pentru analiza dosarului de urmatoarele documente:

Formularele tipizate Tiriac Leasing:

  • Completarea unei cereri de finantare – Cod F-33  – semnata si stampilata
  • Acordul utilizatorului de consultare a Centralei Riscurilor Bancare Cod F29 (1  exemplar pentru societate) – semnat si stampilat
  • Acordul utilizatorului de consultare a Centralei Riscurilor Bancare Cod F29 ( cate  1 exemplar pentru fiecare asociat/ administrator) – doar semnate
  • Acordul de consultare al biroului de credit Cod F59 (cate  1 exemplare pentru fiecare asociat/ administrator) – doar semnate

Acte juridice:

  • Copie dupa CUI
  • Copie act constitutiv
  • Copie dupa Cartile de identitate ale asociatilor si  administratorilor

Acte contabile:

  • Bilant + balanta Decembrie 2015– cu recipisa sau  vizat de Administratia Financiara
  • Bilant + balanta Iunie 2016 – cu recipisa sau vizat de Administratia Financiara
  • Ultima balanta inchisa pe anul in curs

Descarca de mai jos documentele necesare:

F-33 – Cerere finantare PJ

F-29 Acord consultare CRB NOU

F-59 Acord consultare Birou de Credit

Sunt necesare pentru intocmirea dosarului de leasing urmatoarele documente:

Formularele tipizate Tiriac Leasing:

  • Completarea unei cereri de finantare – Cod F32 – semnata si stampilata
  • Acordul utilizatorului de consultare a Centralei Riscurilor Bancare pentru PFA – Cod F 29 – semnat si stampilat
  • Acordul utilizatorului de consultare a Centralei Riscurilor Bancare pentru persoana fizica constituita in PFA – Cod F 29 – doar semnat
  • Acordul de consultare al Biroului de Credit pentru persoana fizica constituita in PFA – Cod f 59 – doar semnat
  • Declaratie privind existenta unor credite sau a altor angajamente de plata – Cod F 54 – pentru PFA – semnata si stampilata
  • Declaratie privind existenta unor credite sau a altor angajamente de plata – Cod F 54 – pentru persoana fizica constituita in PFA – doar semnata

Documente juridice de constituire si autorizare de practicare a profesiei:

  • Copie cod fiscal/certificate de inregistrare fiscala (daca exista)
  • Copie act de identitate

Acte contabile, semnate si stampilate:

  • Declaratie / Decizia anuala de impunere pe ultimii doi ani, cu stampila Administratiei Financiare (daca cea din anul precedent nu a fost inca inregistrata, poate fi inlocuita cu registrul de incasari si plati)
  • Pentru anul in curs, decizia de impunere pentru plati anticipate cu titlu de impozit cu stampila Administratiei Financiare
  • Copie registru de incasari si plati semnat si stampilat pe fiecare pagina, pentru anul in curs si pentru anul precedent
  • Ordine plata care sa ateste plata obligatiilor fiscale
  • Copie extras de cont ultimele 3 luni (daca este cazul)

Descarca documente de mai jos:

F59 – Acord consultare birou de credit
F29 – Acord consultare CRB – nou
F32 – Cerere finantare PFA
F54 – Declaratie PF credite
F54 – Declaratie PFA credite

Sunt necesare pentru persoanale fizice de urmatoarele documente:

  • Cererea de finanţare Cod F-31 completată şi semnată
  • Declaraţie privind existenţa unor credite sau a altor angajamente de plată (Cod F-54)
  • Acord consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare (Cod F-29)
  • Acord de transmitere, prelucrare si consultare a informatiilor la S.C. Biroul de Credit S.A (Cod F-59)
  • Carte de identitate (copie)
  • Certificat de casatorie daca este cazul (copie)
  • Copie dupa ultima factura utilitati care sa corespunda cu adresa din CI.
  • Adeverinţă de salariu tip, în original, emisă de angajator (Cod F-16)
  • Copie dupa contract de munca
  • Extras Revisal (copie conform cu originalul)
  • Adeverinta de venit detaliata specificand venitul net pe ultimele 12 luni, in cazul salariatilor pentru care nu exista obligatii legale de depunere a fisei fiscale la unitatile Administratiei Financiare

In cazul persoanelor casatorite, de la sot/sotie:

  • Declaratie privind existenta unor credite sau a altor angajamente de plata (Cod F – 54)
  • Acordul utilizatorului de consultare a Centralei Riscurilor Bancare
  • Acordul de consultare al biroului de credit
  • Copie CI/BI

Descarca de mai jos documentele necesare:

Adeverinta venit si impozozit – model adeverinta
F16 – Adeverinta venit – PF
F29 – Accord consultare CRB
F31 – Cerere finantare PF – V4
F54 – Declaratie PF credite
F59 – Acord consultare birou de credit